Mai nap bejelentem ,hogy önkéntes lettem a Kéz a Mancsért Egyesületnél!

2013.09.16 21:45

Nagyon imádok kutyákat menteni ,nekem ez az életem rész, én ezt úgy csinálom ,mintha a saját gyermekeimet menteném meg. :)

Nagyon kutya örült vagyok,imádok velük dolgozni.Már egy ideje ideiglenes befogadó is voltam ,így néha-néha voltak nálam kutyák.

De nagyrészt mindig van olyan kutya ami idibe van nálam. Most jelenleg 2 kutyus van nálam ,a sajátjaimon kívül. Nekem ez nagy öröm ,hogy egy olyan Egyesülettel dolgozhatok együtt akik anniyra segítőkészek ,bármi legyen is! :)

Mi már Jászberényben is mentjük a kutyákat , van már egy másik önkéntes társam (aki már tagja is). Vele mentjük itt berénybe,mivel az egyesület Szolnokon van.

Szinta naponta kapunk és várnak ránk új és új feladatok ,hiszen ,mint mindenhol nálunk is nagyon sok kobór és gazdira váró kutya van ,akiket meg kell mentenünk vagy éppen hazajuttanunk.

Köszönöm mind azoknak az embereknek akik segítettek ilyen sokáig is eljutnom ,hogy az életcélomat megvalósítva ,kutyákat tudjak menteni! :)

De bejelentem ,hogy rendezünk egy Örökbefogadó Napot Jászberényben!! Gyertek sokan!!! Sok Gazdira kutya váró lesz kint. :)